Veelgestelde vragen

Hieronder is een aantal veel gestelde vragen opgesomd met de antwoorden erbij. Staat de vraag die u heeft hier niet tussen? Stuur dan een berichtje via het Contact formulier of een mailtje naar info@domum-interieur.nl.

Q: Hoe kan ik betalen?
Betalen is heel eenvoudig met de mogelijkheden die in het bestelproces worden aangegeven. Deze betaalmogelijkheden lopen allemaal via Mollie.
Wij ondersteunen geen andere betaalmiddelen.
 

Q: Hoe verzenden jullie de bestelde artikelen?
Wij gebruiken PostNL als distributeur. U ontvangt van ons een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Bestellingen die via de leverancier gaan worden via DHL gebracht we proberen altijd een Track & Trace code door te geven of houden u betreffende het bezorgproces op de hoogte.

Zie ook de pagina over Verzenden via het menu item Klantenservice, of de directe link onderaan deze pagina.
 

Q: Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per land, dit kosten hiervoor zie je bij afronden van de bestelling. 

Q: Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
Wij hebben geen fysieke winkel, dus je kunt alleen bestellen via de webshop. Maar in overleg met ons kun je wel je bestelling op afspraak op komen halen. Wij hebben een pinautomaat (momenteel niet in gebruik gezien Corona). Er is ook de mogelijkheid om bij ons de bestelling te doen en via Ideal te betalen of de mogelijkheid voor een Tikkie. Kleinere bedragen kunnen contact afgerekend worden bedragen boven € 75,- gelden de eerder genoemde mogelijkheiden.  

Zodra je je bestelling mee neemt, heb je echter geen recht meer om het artikel/de artikelen te retourneren.
 

Q: Wat is de levertijd?
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk geleverd te krijgen.

Zie ook de pagina over Verzenden via het menu item Klantenservice, of de directe link onderaan deze pagina.
 

Q: Waarom krijg ik een doos van een andere leverancier?
Wij houden van hergebruik, zoals ook bij veel van onze producten. Voor zowel onze zakelijke als particuliere bestellingen ontvangen wij verpakkingsmateriaal. Weggooien is zonde. Als we dit op voorraad hebben, gebruiken wij dit verpakkingsmateriaal ook voor onze leveringen. Daardoor kan het voorkomen dat u dozen ontvangt met logo's van andere bedrijven. 
 

Q: Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Ga onder Klantenservice naar het menu item Contact. Daar kunt u een formulier invullen. Binnen 24 uur krijgt u antwoord op uw vraag. 
Via Whatsapp kunt u ons ook bereiken op 06-18544067. Daar wij overdags werken kunnen we niet altijd direct reageren. 

Q: Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Ga onder Klantenservice naar Retourneren waar helemaal wordt uitgelegd wat u dient te doen.

Zie ook de pagina over Retourneren via het menu item Klantenservice, of de directe link onderaan deze pagina.

Indien de artikelen worden opgehaald, kunnen deze niet meer geretourneerd worden. 

© 2017 - 2024 Domum Interieur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel