Verzenden
Alle informatie hoe wij verzenden op een rij.
1. Verpakking
Wij houden van hergebruik, zoals ook bij veel van onze producten. Voor zowel onze zakelijke als particuliere bestellingen ontvangen wij verpakkingsmateriaal. Weggooien is zonde. Als we dit op voorraad hebben, gebruiken wij dit verpakkingsmateriaal ook voor onze leveringen. Dit zijn altijd nette dozen.
2. Verzending
Als wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u van ons een orderbevesting per email. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk op uw afleveradres bezorgd te krijgen.
3. Levertijd
Omdat wij (nog) niet fulltime met onze webshop bezig zijn maar dit naast ons "normale" werk doen, kunnen wij nog geen "vandaag besteld, morgen in huis" garantie geven. Op dit moment kunnen we wel garanderen dat we 1-3 werkdagen na ontvangst van de order het pakket bij post.nl aanleveren mits het artikel op voorraad is. Indien het niet op voorraad is zullen wij dit per mail laten weten.
Wij zijn verder niet verantwoordelijk voor de tijd die de distributeur nodig heeft om uw bestelling bij u geleverd te krijgen. Bestellingen naar het buitenland bemerken wij dat deze langer duren. De track en trace voor het buitenland is ook anders inzichtelijk dan in Nederland. Voor Nederland laat Post NL een tijdsvak zien dit is helaas voor het buitenland niet het geval.
Bepaalde artikelen worden rechtstreeks door de leverancier naar u verstuurd. In de mail van verzending vermelden wij dit alsmede dat deze pakketten door DHL verzorgd worden. Hier krijgt u tevens een track en trace nummer van.
Betreffende Corona en het weer heeft Post.NL lange levertijden. De tijd dat wij het pakket inleveren en u het pakket ontvangt kan momenteel 2 weken duren. Wij hebben hier geen invloed op en vragen in deze u begrip en geduld. Ook maken we tijdelijk gebruik van de levering via DHL voor buitenlandse verzendingen.
Indien u kiest voor een afhaalpunt verloopt de levering altijd via Post.NL houdt momenteel daarom rekening met een lange levertijd.
Als je een spoedbestelling hebt, neem dan even contact op via info@domum-interieur. Dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Het is mogelijk dat hier extra kosten mee gemoeid zijn.
Spoedbestellingen zijn momenteel niet mogelijk!! Wel kunt u informeren of we op dezelfde dag of een dag later het pakket aan de vervoerder kunnen aanbieden. Ophalen is wel een mogelijkheid.
4. Niet op voorraad
Als producten niet op voorraad zijn maar extra besteld moeten worden, zal dit mogelijk een langere levertijd met zich meebrengen. Omdat wij veel artikelen hebben die met de hand gemaakt worden en geïmporteerd moeten worden, kunnen de levertijden lang zijn. Dit zullen wij zoveel mogelijk al op de website vermelden. Als dit niet is gedaan, zullen wij contact met u opnemen waarna u altijd nog het recht heeft om uw bestelling te annuleren.
In enkele gevallen is het zelfs mogelijk dat een product helemaal niet meer leverbaar is. Uiteraard zullen we in deze gevallen contact met u opnemen en uw bestelling annuleren.
5. Vakantie
Net als u, vieren wij af en toe vakantie. Wij hebben (nog) geen personeel in dienst die de verzendingen draaiende houden. Na de bestelling in de bevestigingsmail zullen we dit dan ook vermelden. Bij voorbaat onze excuses hiervoor. Als u in die periode bestellingen plaatst, zult u iets langer moeten wachten tot uw bestelling geleverd wordt.
6. Verzendkosten
De verzendkosten verschillen per land en zijn ook afhankelijk van hoeveel u bestelt en het gewicht van het pakket:
- Nederland:
- Bij bestellingen van meer dan € 125,- en minder dan 10 kg is verzending gratis bij keuze huisadres. Dient het pakket naar een afhaalpunt van PostNL verstuurd te worden dan worden de verzendkosten verrekend €6,95 onder 10 kg. Bij een pakket tussen de 10 en 19 kilo zijn de verzendkosten € 9,95. Bij een pakket tussen de 19 en 29 kilo zijn de verzendkosten € 15,95 Bovenen de 29 kilo zijn de verzendkosten € 110,-. Boven de 29 kilo zijn de verzendkosten € 150,- in Nederland.
- Bij bestellingen van minder dan € 125,- zijn de verzendkosten € 6,75.
- België:
- Bij bestellingen van meer dan € 150,- en minder dan 10 kg is verzending gratis bij keuze huisadres. Dient het pakket naar een afhaalpunt van PostNL verstuurd te worden dan worden de verzendkosten verrekend € 9,95 en daarboven € 130,- in België.
- Bij bestellingen van minder dan € 150,- zijn de verzendkosten € 9,75.
- Bij bestellingen van meer dan 10 kg (per artikel) zijn de verzendkosten € 130,-.
- Duitsland:
- Bij bestellingen van meer dan € 200,- en minder dan 10 kg is verzending gratis.
- Bij bestellingen van minder dan € 200,- zijn de verzendkosten € 13,35.
- Bij bestellingen van meer dan 10 kg (per artikel) zijn de verzendkosten € 125,-.
- Frankrijk:
- Bij bestellingen van meer dan € 250,- en minder dan 20 kg is verzending gratis.
- Bij bestellingen van minder dan € 250,- zijn de verzendkosten € 19,50.
- Bij bestellingen van meer dan 10 kg (per artikel) zijn de verzendkosten € 145,-.
- Overige landen in onderling overleg.
7. Track & Trace
U ontvangt van ons een Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. Met die code kunt u ook, mocht u de bezorging gemist hebben, een nieuwe datum en tijd aangeven of kiezen voor levering bij een PostNL afhaalpunt.